Marki

Red Valentino

valentino logo (1)Należy do jednej z największych na świecie korporacji w branży modowej, stworzonej przez ulubieńca hollywoodzkich celebrytów i guru modowego wizjonerstwa – Valentino Garavani. Red Valentino to ekskluzywne produkty, ucieleśniające wręcz baśniowe pomysły nieokiełznanego umysłu projektanta. Niekonwencjonalny styl przejawia się w nowoczesnym podejściu do dżinsu i dżerseju, będących znakiem rozpoznawczym marki.

Jej kampanie reklamowe nierzadko rozgrywają się w scenerii pięknej przyrody, nawiązując do motywów różnych kultur.

Patrizia Pepe – minimalizm i perfekcja


Historia sukcesu tej marki rozpoczęła się w 1993r. we Florencji. Odpowiadająca za stronę kreatywną przedsięwzięcia Patrizia Bambi, idealnie eksponuje kobiecą delikatność i wrażliwość, opierając swoje krawiectwo na minimalizmie i stonowanej kolorystyce kolekcji. Zasadniczą rolę odgrywają tu detale, wykonane z największą precyzją.

Patrizia kreuje wizję nowoczesnej kobiety, która przełamuje klasyczną elegancję elementami w stylu boho czy glam rocka. Zmysłowe kampanie reklamowe m.in. z Anją Rubik czy Editą Vilkeviciute, odbywające się zawsze w ekskluzywnym anturażu, idealnie współgrają z wysoką jakością wytwarzanych ubrań.

Paprocki&Brzozowski – praktyczna elegancja

Paprocki&Brzozowski
B&L Boutique posiada także kolekcje jednego z najbardziej znanego duetu polskich projektantów. Paprocki i Brzozowski mają wciąż powiększające się grono wiernych klientek – nie tylko wśród polskich Gwiazd. Projektanci cenią sobie praktyczny wymiar mody, bo jak przyznają: moda, to nie tylko sukienki na wyjątkowe okazje! Dlatego w ich kolekcjach znaleźć można także stylizacje do biura – spodnie w kantkę czy nonszalancką marynarkę na suwak oraz ciepłe grubo plecione dzianiny, m.in. bluzy z nadrukiem z limitowanej serii dla T-Mobile Fashion.

Specjalnie z okazji debiutu sprzedażowego w B&L Boutique zorganizowano kameralny pokaz kolekcji Paprocki&Brzozowski, w którym projektanci wzięli udział osobiście.

Love Moschino – ekscentrycznie i niebanalnie

Love Moschino logo
W 1983 r. Franco Moschino – były ilustrator Versace, postanowił nieco zagrać na nosie wielkich projektantów i ekskluzywnych domów mody. Prztyczkiem w nos okazała się stworzona przez niego marka Moschino. Kolorowe i prowokujące jak sam właściciel ubrania, konkurowały z pompatycznymi i poważnymi jak na tamten czas strojami.

Błyszczące materiały, jasne kolory, oryginalne nadruki – często z symbolem pacyfki, stały się znakiem rozpoznawczym marki. Komiksowa stylistyka oraz przemycane za ich pomocą poglądy i wartości, zdobyły ogromną popularność na całym świecie. Linia Love Moschino na nowo każe interpretować znaczenie słowa elegancja. Kierowana jest do silnych i pewnych siebie kobiet, które nie boją się podążać za najnowszymi trendami!

Melissa – plastic it’s fantastic

logo Melissa
Brazylijska firma Melissa powstała w 1979r. Proces produkcji butów opiera na unikalnym tworzywie – mel-flex, będącego mieszanką plastiku i kauczuku. Plastyczność tego materiału pozwala nie tylko na tworzenie wyjątkowych kształtów, ale także na doskonałe dopasowanie do kształtu stopy. Dzięki temu buty nie obcierają, co jest świetną wiadomością dla kobiet, muszących spędzać całe dnie w butach na wysokich obcasach.

W tym przypadku plastic it’s fantastic! Zero kiczu, jedynie kontrolowana zabawa formą i kolorem. Zapach gumy balonowej, który jest cechą charakterystyczną tych butów, wprawia w dobry nastrój i przenosi w czasy dzieciństwa! Z kolei kampanie reklamowe tej marki wciągają w baśniowy i surrealistyczny świat pełen kolorów. Gwiazdy tez kochają Melissę – szczególnie Rihanna, Kim Kardashian czy Katy Perry. Także polskie Gwiazdy je pokochały: Agnieszka Szulim, Anna Mucha czy Magda Mołek, to tylko niektóre z ich wielbicielek!

DEHA – wolność i energia

Deha logo

Deha to wyjątkowa włoska firma, która w szybkim czasie zyskała spore grono wielbicielek. Udowadnia, że można znaleźć harmonię pomiędzy modą a sportem. Jej kolekcje pow myślą o aktywstają nie tylko znych kobietach, które kochają taniec, jogę czy fitness. Przede wszystkim to niebanalne casualowe stylizacje, które sprawdzą się na co dzień.

Nazwa marki oznacza w sanskrycie „ciało i dusza”. Najlepsze tkaniny i wygodne fasony, współgrają z ruchami i równocześnie podkreślają kobiece kształty. Ciekawym dodatkiem są wykończenia w stylu glamour i wszelkiego rodzaju akcesoria – torby, paski, rękawiczki, szale, czapki, a nawet kapelusze!

Elisabetta Franchi-prostota i subtelność

Od sezonu Wiosna Lato 2016 pojawi się nowa marka Elisabetta Franchi.Projektantka stawia na kobiece kroje, dopasowane, podkreślające kształty ciała fasony, doskonałe materiały i szykowne wykończenia. Kolorystycznie przeważają biel i czerń oraz ciepłe odcienie brązów i beżów, nie brakuje jednak też mocniejszych akcentów jak czerwień, złoto, czy wzory, panterka, kwiaty. W kolekcjach Franchi znajdą dla coś dla siebie zarówno kobiety ceniące prostotę, jak i te, które wolą bardziej wyrafinowane ujęcie mody. Drapowanie, fałdy, metalowe wykończenia, plisy, wielowarstwowe sukienki z logo marki, wszystko to znajdziemy w projektach Elisabetty. Nie brakuje różnych materiałów, subtelna bawełna, skóra, jedwab, wełna czy futra, Franchi sprawnie żongluje fakturami.